Paljenjem svijeća odajmo počast žrtvama Vukovara, Škabrnje i Domovinskog rata
13.11,2025.
Povodom obilježavanja Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje, Grad Buje-Buie poziva svoje sugrađane da se pridruže simboličkom činu paljenja svijeća i polaganja vijenca u ponedjeljak 17. studenog u 19,00 sati kod spomen obilježja poginulim i preminulim hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata, koje se nalazi u Istarskoj ulici, pokraj zgrade suda.
U organizaciji Grada, te udruga HVIDRA Umag i UHBDR 154., tom prigodom zapalit će se niz lampiona od kružnog toka kod SPAR-a do kružnog toka na stanici.
ACCENDENDO CANDELE E LANTERNE RENDIAMO OMAGGIO ALLE VITTIME DI VUKOVAR, ŠKABRNJA E DELLA GUERRA PATRIOTTICA
In occasione della Giornata della Memoria delle vittime della Guerra Patriottica e della Giornata del Ricordo del sacrificio di Vukovar e Škabrnja, la Città di Buie invita i propri cittadini a unirsi al gesto simbolico dell’accensione delle candele e della deposizione di una corona lunedì 17 novembre alle ore 19:00 presso il memoriale dedicato ai caduti e ai defunti difensori croati della Guerra Patriottica, situato in via dell’Istria, accanto all’edificio del tribunale.
Organizzato dalla Città, in collaborazione con le associazioni HVIDRA Umago e UHBDR 154, l’evento prevede anche l’accensione di una fila di lanterne che si estenderà dalla rotonda presso SPAR fino alla rotonda della stazione.
Izvor: www.buje.hr



